Blog Love

Sockerrus har tagit ett fint initiativ med Blog Love som i stort går ut på att sprida nätkärlek - som en motvikt till allt näthat som sprids. Självklart vill jag vara med på detta!
 
 
 
Här är några bloggar jag regelbundet läser. Alla är fantastiska tjejer som bjuder på underbara bakverk, tårtor, recept, tips och trix. Det är både inspirerande och utvecklande att titta in hos dem! 

♡  Sockerrus
♡  Linda Lomelino/Callmecupcake
♡  Bakministeriet
♡  Johannas tårtor
 
Denna blogg kan beskrivas precis som de andra ovan, hon bjuder däremot på en massa matiga recept också! 
♡  Made by Mary
 
Alla lägger ner mycket tid på att visa upp fina bilder på bakverken, något som gör att jag tycker om dem ännu mer!
 

Bakning och tårtor är min passion, jag älskar att baka! Jag blir jätteglad om ni tar er tid att kommentera mina inlägg ♡ Alla bilder som läggs upp är mina egna och det är ej tillåtet att kopiera eller sprida dessa vidare. © Angelica, Sugar Me Sweet

♡ tårta ♡ cupcakes ♡ macarons ♡ sockerblommor ♡ smörkräm ♡ maräng ♡ födelsedagstårta ♡ recept ♡ sugarpaste ♡ bakning ♡ bakblogg ♡

Taggar: bloglove, cake, sockerblommor, sockerfri, sugarpaste, tårtdekoration, tårtor;

Kommentarer :

#1: Mary - m.ade b.y m.ary

<3 <3 Tack snälla!

Svar: <3
Angelica

skriven
#2: Linda

Men åh, vad fint! Tusen tack!

Svar: :-)
Angelica

skriven
#3: Lisa - Sockerrus

Tack fina du för att du gjorde ett inlägg om Blog Love! ♥ Blir så himla glad! Tack!

Jag håller på att skriver ett nytt inlägg om Blog Love som kommer ut i dagarna. Givetvis kommer du att få en länkning där :) Kram till dig!

Svar: :) Kram!
Angelica

skriven

Kommentera inlägget här :