Red velvet cheesecake

När lillebror fyllde år förra året fick han välja vad han ville att jag skulle göra för tårta (i år har han helt snöat in på en vanlig cheesecake istället för tårta men det är en annan historia..) och valet föll på Lomelinos Red velvet cheesekake, från hennes bok
 
Såhär blev den!
 
 
 
 
 
 

Bakning och tårtor är min passion, jag älskar att baka! Jag blir jätteglad om ni tar er tid att kommentera mina inlägg ♡ Alla bilder som läggs upp är mina egna och det är ej tillåtet att kopiera eller sprida dessa vidare. © Angelica, Sugar Me Sweet

♡ tårta ♡ cupcakes ♡ macarons ♡ sockerblommor ♡ smörkräm ♡ maräng ♡ födelsedagstårta ♡ recept ♡ sugarpaste ♡ bakning ♡ bakblogg ♡

Taggar: cake, cheesecake, frosting, lomelino, redvelvet, spacklad, tårta, tårtdekoration, tårtor;

Kommentera inlägget här :