Jag kom tvåa!

Är så glad att kunna meddela att jag och min tårta kom på andra plats i Lyckas med mat's tävling "Årets tårtbagare 2013"! Av 700 st inskickade bidrag valdes nio tårtor, samt den som fått flest röster, ut till final. Därefter fick en jury på Lyckas med mat välja ut en vinnare och en andrapristagare (JAG!).

SÅ roligt! Tack! ♡
 
 
 
 
 

Bakning och tårtor är min passion, jag älskar att baka! Jag blir jätteglad om ni tar er tid att kommentera mina inlägg ♡ Alla bilder som läggs upp är mina egna och det är ej tillåtet att kopiera eller sprida dessa vidare. © Angelica, Sugar Me Sweet

♡ tårta ♡ cupcakes ♡ macarons ♡ sockerblommor ♡ smörkräm ♡ maräng ♡ födelsedagstårta ♡ recept ♡ sugarpaste ♡ bakning ♡ bakblogg ♡

Taggar: födelsedagstårta, lyckas med mat, sockerblomma, sugarflower, tävling, tårta, tårtor, åretstårtbagare2013;

Kommentarer :

#1: Suzanne BakeBelieve

Grattis!! Din lilla skapelse är jättevacker, så det var du värd! :)

Svar: Tack snälla :-D
Angelica

skriven

Kommentera inlägget här :