WOHOO!!

Jag är, med denna tårta, en av10 finalister i årets tårtbagare 2013 (i samarbete med Lyckas med mat)! SÅ glad! 
 
"Finalbidrag: utvalda av Lisa Lundqvist som bloggar på http://sockerrus.se/
 
Tårta 2: Födelsedagstårta Lime http://www.tartdekorationer.com/fodelsedagstarta-lime/
Motivering: Snygg, stilren tårta som har ett fantastiskt färgsprakande inre. Jag älskar överraskningen man får när man ”skär” i tårtan och smakerna får mig att längta till sommaren. Tårtan känns otroligt fräsch och är uppiggande att se på."
 
Håll tummarna nu! ♡
 
 
 
 

Bakning och tårtor är min passion, jag älskar att baka! Jag blir jätteglad om ni tar er tid att kommentera mina inlägg ♡ Alla bilder som läggs upp är mina egna och det är ej tillåtet att kopiera eller sprida dessa vidare. © Angelica, Sugar Me Sweet

♡ tårta ♡ cupcakes ♡ macarons ♡ sockerblommor ♡ smörkräm ♡ maräng ♡ födelsedagstårta ♡ recept ♡ sugarpaste ♡ bakning ♡ bakblogg ♡

Taggar: födelsedagstårta, lyckas med mat, sockerrus, tävling, tårta, årets tårtbagare 2013;

Kommentarer :

#1: Magdalena

GRATTIS! Jätte fin tårta :)

Svar: Tack så mycket :)
Angelica

skriven

Kommentera inlägget här :