Macarons!

Här kommer fler bilder på äppel- och kanelmacaronsen från förra inlägget!
 
 
 
 
 
 
 
 

Bakning och tårtor är min passion, jag älskar att baka! Jag blir jätteglad om ni tar er tid att kommentera mina inlägg ♡ Alla bilder som läggs upp är mina egna och det är ej tillåtet att kopiera eller sprida dessa vidare. © Angelica, Sugar Me Sweet

♡ tårta ♡ cupcakes ♡ macarons ♡ sockerblommor ♡ smörkräm ♡ maräng ♡ födelsedagstårta ♡ recept ♡ sugarpaste ♡ bakning ♡ bakblogg ♡

Taggar: macarons;

Kommentarer :

#1: Suzanne BakeBelieve

Åh så fina! Jag blir jätteinspirerad till att också göra macarons! Älskar färgen också, vilken färg har du använt till dessa?

Svar: Tack snälla Suzanne! Ja, det är dags att baka macarons snart igen tror jag :) Jag har använt mig av Wiltons Moss Green för att få den gröna färgen!
Angelica

skriven

Kommentera inlägget här :