Födelsedagstårta till ett Manchester United fan

Min kära kollega ville överraska sin sambo med en tårta till hans födelsedag och då han är ett stort Manchester United fan fick det bli såhär! 

Tårtan består av red velvet bottnar, är fylld med vit chokladsmörkräm och täckt med sugarpaste. Tårtbrickan kläddes med grön sugarpaste och så spritsade jag en gräskant med grön royal icing runt om.

Note to self: Fortsättningsvis tänker jag a l l t i d spackla mina tårtor med ganache. Kom ihåg det!

 
 
 

Bakning och tårtor är min passion, jag älskar att baka! Jag blir jätteglad om ni tar er tid att kommentera mina inlägg ♡ Alla bilder som läggs upp är mina egna och det är ej tillåtet att kopiera eller sprida dessa vidare. © Angelica, Sugar Me Sweet

♡ tårta ♡ cupcakes ♡ macarons ♡ sockerblommor ♡ smörkräm ♡ maräng ♡ födelsedagstårta ♡ recept ♡ sugarpaste ♡ bakning ♡ bakblogg ♡

Taggar: födelsedagstårta, marängsmörkräm, red velvet, royal icing, smbc, sugarpaste, tårta, tårtdekoration, tårtor, vit choklad;

Kommentera inlägget här :