Hej då 2013, välkommen 2014!

2013 var året då jag verkligen började med mina tårtor på riktigt. Året då jag gjorde min första täckta tårta, då jag började fokusera på att få raka fina kanter och året då jag kom på andra plats i årets tårtbagare.

Jag ser fram emot att se vilka tårtor 2014 kommer föra med sig..!

Följ mig gärna på instagram @sugarmesweet_ där jag uppdaterar betydligt oftare!
 
 
    
        
 
 
 
 

Bakning och tårtor är min passion, jag älskar att baka! Jag blir jätteglad om ni tar er tid att kommentera mina inlägg ♡ Alla bilder som läggs upp är mina egna och det är ej tillåtet att kopiera eller sprida dessa vidare. © Angelica, Sugar Me Sweet

♡ tårta ♡ cupcakes ♡ macarons ♡ sockerblommor ♡ smörkräm ♡ maräng ♡ födelsedagstårta ♡ recept ♡ sugarpaste ♡ bakning ♡ bakblogg ♡

Taggar: tårta, tårtdekoration, tårtor;

Kommentera inlägget här :