Äntligen tårta!

Hej alla fina! Jag hoppas att ni njuter i sommarvärmen. Själv har jag äntligen fått tummen ur och bakat en tårta igen efter uppehållet. Det har ju varit lite dåligt med tårtor ett tag nu.. Jag experimenterade lite med nya bottnar, ny grund till marängsmörkrämen och nya dekorationer.
 
Tårtan består av härligt "karamelliga" bottnar, är fyllda med en brown butter salted caramel marängsmörkräm och är täckt med sugarpaste. Fjärilen är gjord i gumpaste.
 
 
 
 
 

Bakning och tårtor är min passion, jag älskar att baka! Jag blir jätteglad om ni tar er tid att kommentera mina inlägg ♡ Alla bilder som läggs upp är mina egna och det är ej tillåtet att kopiera eller sprida dessa vidare. © Angelica, Sugar Me Sweet

♡ tårta ♡ cupcakes ♡ macarons ♡ sockerblommor ♡ smörkräm ♡ maräng ♡ födelsedagstårta ♡ recept ♡ sugarpaste ♡ bakning ♡ bakblogg ♡

Taggar: marängsmörkräm, sugarpaste, tårta, tårtdekoration, tårtfyllning, tårtor;

Kommentera inlägget här :