Påfyllning i bakskåpet..!

Åh, det finns så många baktillbehör jag vill ha! Jag försöker att beställa lite då och då, inbillar mig att jag sprider ut kostnaderna på så vis ☺ Nu blev det bl.a. två stycken små bakformar (10,2cm), form att göra pärlband i och en veiner. Har även börjat planera för ett par kommande projekt så det blev lite saker till dessa också!
 
 
 
 
Tänkte göra ett kort inlägg om de butiker där jag vanligtvis beställer ifrån!
 
Varifrån brukar ni beställa?
 
 

Bakning och tårtor är min passion, jag älskar att baka! Jag blir jätteglad om ni tar er tid att kommentera mina inlägg ♡ Alla bilder som läggs upp är mina egna och det är ej tillåtet att kopiera eller sprida dessa vidare. © Angelica, Sugar Me Sweet

♡ tårta ♡ cupcakes ♡ macarons ♡ sockerblommor ♡ smörkräm ♡ maräng ♡ födelsedagstårta ♡ recept ♡ sugarpaste ♡ bakning ♡ bakblogg ♡

Kommentera inlägget här :