Macarons med äppel- och kanelsmörkräm

Jag har börjat bli lite besatt av macarons igen. Vill. Ha. Perfekta. Macarons.
 
Dessa blev fina!

För att inte tala om goda. Smörkrämen smaktsattes med min syrliga hemmagjorda äppel- och kanelcurd. Då macarons är så söta gillar jag att bryta av det hela med en lite syrligare fyllning.
 
 
Fler bilder kommer men nu ska jag, maken och hundarna åka ut till landstället för att njuta av helgen och samtidigt fira att vi för sex år sedan förlovade oss! Håller tummarna för att SMHI håller vad de lovat (kors i taket) och att helgen bjuder på sensommarvärme.
 
Ta hand om er! 

Bakning och tårtor är min passion, jag älskar att baka! Jag blir jätteglad om ni tar er tid att kommentera mina inlägg ♡ Alla bilder som läggs upp är mina egna och det är ej tillåtet att kopiera eller sprida dessa vidare. © Angelica, Sugar Me Sweet

♡ tårta ♡ cupcakes ♡ macarons ♡ sockerblommor ♡ smörkräm ♡ maräng ♡ födelsedagstårta ♡ recept ♡ sugarpaste ♡ bakning ♡ bakblogg ♡

Taggar: curd, macarons;

Kommentera inlägget här :