Födelsedagstårta till mamma

Igår firade vi min älskade mamma (som fyller år idag) och självklart skulle hon få en tårta!

Den här lilla tårtan består av saftiga chokladbottnar, vaniljmarängsmörkräm och är mjölkfri. Rosorna är spritsade med smörkrämen.
 
Grattis på födelsedagen mamma! ♡
 
 
 
 

Bakning och tårtor är min passion, jag älskar att baka! Jag blir jätteglad om ni tar er tid att kommentera mina inlägg ♡ Alla bilder som läggs upp är mina egna och det är ej tillåtet att kopiera eller sprida dessa vidare. © Angelica, Sugar Me Sweet

♡ tårta ♡ cupcakes ♡ macarons ♡ sockerblommor ♡ smörkräm ♡ maräng ♡ födelsedagstårta ♡ recept ♡ sugarpaste ♡ bakning ♡ bakblogg ♡

Taggar: choklad, födelsedagstårta, marängsmörkräm, mjölkfri, tårta, tårtdekoration, tårtor, vanilj;

Kommentarer :

#1: Agneta Mattsson

Vilken jätte vacker tårta!! Du är så duktig:)

Svar: Tack snälla du :)
Angelica

skriven
#2: Birgitta Lindquist

Vackraste tårta någonsin!!!

Svar: Åh, tack snälla du! Vad glad jag blir!
Angelica

skriven
#3: thegardenbakery

Hej! Hittade dig på instagram och var tvungen att kolla in din blogg. Denna tårtan är så otroligt tjusig, looove it!! Jättefin blogg du har, så mycket fint du gör! :)

Svar: Tusen tack snälla du :)
Angelica

skriven

Kommentera inlägget här :