Bröllopstårta, fler bilder!

Jag passade på att ta lite bilder innan den söta, men också väldigt personliga, helikoptern sattes dit. Här ser man hur lätt man kan ta en klassiskt vacker tårta och göra den lite roligare och mer personlig med små medel och genom att tänka över färgkombinationen - hade spetsen varit vit istället för ljusblå hade den varit mindre lekfull och mer klassisk t.ex. Det är nog något av det jag älskar mest med tårtor, att man kan kombinera hur man vill och variera stil och uttryck efter humör/person/säsong osv. 
 
 
 
 
 
 
 

Bakning och tårtor är min passion, jag älskar att baka! Jag blir jätteglad om ni tar er tid att kommentera mina inlägg ♡ Alla bilder som läggs upp är mina egna och det är ej tillåtet att kopiera eller sprida dessa vidare. © Angelica, Sugar Me Sweet

♡ tårta ♡ cupcakes ♡ macarons ♡ sockerblommor ♡ smörkräm ♡ maräng ♡ födelsedagstårta ♡ recept ♡ sugarpaste ♡ bakning ♡ bakblogg ♡

Taggar: bakblogg, bröllopstårta, sockerrosor, sugarart, sugarlace, tårta, tårtor;

Kommentera inlägget här :