Chokladkakor med dulce de leche

Jag var tvungen att testa Made by Marys dulce de lechefyllda chokladkakor med havssalt och det är något ni också måste göra. De är helt underbara! Du hittar receptet här. Jag gjorde dock mina med Pampas Delis färdiga dulce de leche (supergod!).
 
 
 
 
 

Bakning och tårtor är min passion, jag älskar att baka! Jag blir jätteglad om ni tar er tid att kommentera mina inlägg ♡ Alla bilder som läggs upp är mina egna och det är ej tillåtet att kopiera eller sprida dessa vidare. © Angelica, Sugar Me Sweet

♡ tårta ♡ cupcakes ♡ macarons ♡ sockerblommor ♡ smörkräm ♡ maräng ♡ födelsedagstårta ♡ recept ♡ sugarpaste ♡ bakning ♡ bakblogg ♡

Taggar: choklad, chokladkakor;

Kommentarer :

#1: Lallo

Godaste kakorna ever!!! Du är så duktig vännen! Psssst kan du inte lägga ut receptet på din underbara citronpaj? :) love!

skriven
#2: Lallo

Godaste kakorna ever!!! Du är så duktig vännen! Psssst kan du inte lägga ut receptet på din underbara citronpaj? :) love!

Svar: Tack söta du! <3 Jag ska göra det, ska bara få tillfälle att baka den så jag kan fota den också :)
Angelica

skriven
#3: Jenny

Såg goda ut!

Svar: De ät supergoda! Helt klart värda att baka :-)
Angelica

skriven
#4: Mårtenssons kök

Dulche är ju farligt gott, så kakorna måste ju vara riktigt goda de med!

Svar: De är supergoda! Som en kladdkaks-kaka med dulche.. Måste bakas!
Angelica

skriven

Kommentera inlägget här :