Ännu en rosa tårta!

Den här tårtan består av saftiga vaniljbottnar, hallonmarängsmörkräm och färska hallon. Tårtan är sedan spacklad med vitchokladganache och täckt med sugarpaste. Rosen är gjord i gumpaste.
 
 

 
 
 
 
 
 
 

Bakning och tårtor är min passion, jag älskar att baka! Jag blir jätteglad om ni tar er tid att kommentera mina inlägg ♡ Alla bilder som läggs upp är mina egna och det är ej tillåtet att kopiera eller sprida dessa vidare. © Angelica, Sugar Me Sweet

♡ tårta ♡ cupcakes ♡ macarons ♡ sockerblommor ♡ smörkräm ♡ maräng ♡ födelsedagstårta ♡ recept ♡ sugarpaste ♡ bakning ♡ bakblogg ♡

Taggar: födelsedagstårta, hallon, marängsmörkräm, smbc, sugarflower, sugarpaste, tårta, tårtdekoration, tårtor, vanilj, vit choklad;

Kommentarer :

#1: Hanna - Min vardag och mode

Vilken fantastisk tårta!

Svar: Tack snälla du :)
Angelica

skriven

Kommentera inlägget här :