En sockerros..

Detta är den andra sockerros jag någonsin gjort. Det är kul att se skillnaden bara från den första till den andra, det ger hopp om framtiden ☺!
 
Rosen är gjord i gumpaste.
 
 
 
 
 

Bakning och tårtor är min passion, jag älskar att baka! Jag blir jätteglad om ni tar er tid att kommentera mina inlägg ♡ Alla bilder som läggs upp är mina egna och det är ej tillåtet att kopiera eller sprida dessa vidare. © Angelica, Sugar Me Sweet

♡ tårta ♡ cupcakes ♡ macarons ♡ sockerblommor ♡ smörkräm ♡ maräng ♡ födelsedagstårta ♡ recept ♡ sugarpaste ♡ bakning ♡ bakblogg ♡

Taggar: gumpaste, sockerblommor, tårtdekoration;

Kommentarer :

#1: Suzanne BakeBelieve

ah, jag dör lite så fin!! Sådär tunt och vackert blir det aldrig för mig. Du har nog rätta knixen=) Har du följt någon bra beskrivning, eller kan du göra en?

Svar: Åh tack snälla! Jag började med att följa beskrivningen som följde med utstickaren! Jag kan försöka mig på att ta lite bilder och lägga upp nästa ggn jag gör en ros :-) Det här är bara den andra ros jag gjort så jag lär mig fortfarande. Mycket tålamod, rosutstickare, balltool, skumgummidyna och en silikonveiner har jag använt mig av!
Angelica

skriven

Kommentera inlägget här :