Rosa rufflecake

En av mina kollegor ville ha en tårta till sitt födelsedagsfirande med nära och kära. Hon älskar rosa så för mig var det självklart att hon skulle få en rosa tårta och valet föll på att göra en spritsad rufflecake! 
 
Smakkombinationen fick bli en klassiker - choklad och hallon! Saftiga chokladbottnar och en fantastiskt marängsmörkräm med smak av hallon. Blomman är gjord i gumpaste.
 
 
 
 
 

Bakning och tårtor är min passion, jag älskar att baka! Jag blir jätteglad om ni tar er tid att kommentera mina inlägg ♡ Alla bilder som läggs upp är mina egna och det är ej tillåtet att kopiera eller sprida dessa vidare. © Angelica, Sugar Me Sweet

♡ tårta ♡ cupcakes ♡ macarons ♡ sockerblommor ♡ smörkräm ♡ maräng ♡ födelsedagstårta ♡ recept ♡ sugarpaste ♡ bakning ♡ bakblogg ♡

Taggar: cake, choklad, födelsedagstårta, marängsmörkräm, rosa, rufflecake, ruffles, smbc, sockerblomma, sugarflower, tårta, tårtdekoration, tårtor;

Kommentarer :

#1: Elsa

Hej Inka! Jag vill ha en sån här tårta när jag fyller år! Den var jättefin! Puss och kram från Elsa

Svar: Älskade unge! Klart att du ska ha en sån :-) Puss
Angelica

skriven

Kommentera inlägget här :