Ett paket med baksaker!

Något jag tycker är lite störande då jag beställer baksaker är att det nästan aldrig går att få tag i allt det jag vill ha från ett och samma ställe. Jag får nästan alltid beställa från minst två för att få ihop det. Det innebär ju att det blir den tråkiga fraktavgiften x 2 vilket inte är så upphetsande. Nåja. Den här gången hittade jag en sida som åtminsone hade en större del av det jag ville ha, en sida jag inte beställt ifrån tidigare.
 
Roligare bakning har ett bra sortiment, snabb leverans och som ett plus i kanten var allt fint paketerat!


 
 
 
 
 

Bakning och tårtor är min passion, jag älskar att baka! Jag blir jätteglad om ni tar er tid att kommentera mina inlägg ♡ Alla bilder som läggs upp är mina egna och det är ej tillåtet att kopiera eller sprida dessa vidare. © Angelica, Sugar Me Sweet

♡ tårta ♡ cupcakes ♡ macarons ♡ sockerblommor ♡ smörkräm ♡ maräng ♡ födelsedagstårta ♡ recept ♡ sugarpaste ♡ bakning ♡ bakblogg ♡

Taggar: roligarebakning;

Kommentera inlägget här :