Insidan av den randiga tårtan

Här ska ni få se hur fin tårtan blev inuti! Det är viktigt för mig att tårtan är vacker även när man skurit upp den; bottnarna ska vara lika stora och lagren av fyllning ska vara jämna. Det kräver lite pyssel men det är det värt! Här gick jag steget längre och ville ha en ordentlig kontrast till den sobert grå- svart randiga tårtan...
 
Vad tycks?
 
 
 
 

Bakning och tårtor är min passion, jag älskar att baka! Jag blir jätteglad om ni tar er tid att kommentera mina inlägg ♡ Alla bilder som läggs upp är mina egna och det är ej tillåtet att kopiera eller sprida dessa vidare. © Angelica, Sugar Me Sweet

♡ tårta ♡ cupcakes ♡ macarons ♡ sockerblommor ♡ smörkräm ♡ maräng ♡ födelsedagstårta ♡ recept ♡ sugarpaste ♡ bakning ♡ bakblogg ♡

Taggar: födelsedagstårta, gumpaste, lime, marsmallowfondant, smbc, sockerblomma, sugarflower, sugarpaste, tårta, tårtdekoration, tårtor;

Kommentera inlägget här :